Dialoog – part 3

Gesprek met K. … ik begin:

D: Wat kunnen we doen zodat bezoekers een hotel boeken via de website?
K: Ik heb eerder gezegd wat er moet gebeuren!
D: Wat heb je dan gezegd?
K: Je moet een mailing CD kopen en mailen.
D: Heb je niet tegen mij gezegd.
K: Ik heb het tegen Meneer Dokter M. gezegd (bazen worden hier vaak als Meneer Dokter gerefereerd)
D: Maar niet tegen mij…. en wat voor een CD?
K: Heb ik al gezegd! Een CD met allemaal e-mail adressen en dan mailen die hap.

En hij was serieus ook nog. Spammen dus! Ik zag aan zijn gezicht dat het nutteloos was om hem uit te leggen wat eventuele de gevolgen kan zijn … laat staan of hij weet wat spam is.

D: Wat wil je dan gaan mailen?
K: Weet ik veel? Ze moeten ons website bezoeken.
D: En een hotel boeken?
K: Ja toch? Zo is het nu eenmaal en het is mijn mening (deze laatste zin is letterlijk vertaald)
D: Had je nog meer suggesties?
K: Nee, dat was het

Ik keek naar mijn twee A-viertjes dat geschreven was met punten voor verbeteringen, fouten, en noodzakelijke aanpassingen … waarvan 80% van die punten de naam ‘K’ erbij stond.

2 gedachten over “Dialoog – part 3”

  1. Als K inderdaad ‘een zoontje van’ is, zou ik maar oppassen met die twee A-viertjes. Het zou jammer zijn als je daar weg moet. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor je lezers. Je kantoorperikelen zijn namelijk bijzonder leuk om te lezen.

Reacties zijn gesloten.